2020-2021 н.р.
Урок 37
Дата: 03.12.20р. - 10-Б кл.
07.12.20р. - 10-А кл.
Тема:Розв'язування задач: "Механічні коливання. Механічні хвилі"
Домашнє завдання: 1)§ 20,22 (конспект); 2). впр. 20, №6; впр. 22, №1.
Урок 36
Дата: 02.12.20р. - 10-А,10-БТема: Лабораторна робота №5
Ознайомитись з вказівками до роботи (ст. 146)
Домашнє завдання: оформити звіт роботи на подвійному аркушіУрок 21
10-А клас
Тема: Урок фізики в 10-А класі
Время: 21 окт 2020 09:10 AM Киев
Идентификатор конференции: 856 9275 5949
Код доступа: 1234
Дата: 21.10.20р. - 10-А
22.10. 20р - 10-Б
Тема: Зміна ваги тіла.
Домашнє завдання: ст. 118, №4,5,9.
Урок 19,20
10-Б клас
Тема: Урок фізики в 10-Б класі
Время: 21 окт 2020 10:05 AM Хельсинки
Идентификатор конференции: 857 1437 9001
Код доступа: 1234
Урок фізики в 10-А класі
Время: 19 окт 2020 12:50 PM Киев
Идентификатор конференции: 841 4805 9694
Код доступа: 1234
Урок фізики в 10-А класі
Время: 19 окт 2020 01:40 PM Киев
Идентификатор конференции: 875 4927 0716
Код доступа: 1234
Дата: 19.09.20р. - 10-А
21.10. 20р - 10-Б
Тема: Сила тертя.
Домашнє завдання:
1).§11(конспект);
2). впр. 11, №4,5.
Пропоную переглянути:
Урок №14,15
Дата: 01.09.20р. - 10-Б
Тема: Розв'я зування задач . Підготовка до контрольної роботи
№1. За даним рівнянням координати тіла :
х(t) =
-25 - 6t + 4t²
знайдіть
швидкість його руху через 8с.
Розв’язання:
v(t) = - 6 + 48 t;
v(8)
= - 6 + 8·8= 58м/с.
№2. За даним графіком
залежності швидкості
від часу знайдіть переміщення тіла за 4с; за 12с.
Розв’язання:
1). За 4с руху тіла переміщення чисельно
дорівнює площі
трикутника 0 А 4:
s
= 0,5·4с·4м/с =8м;
2). За 12с руху тіла переміщення чисельно
дорівнює площі
трапеції 0 А В 12, яку ми
можемо розбити на трикутник 0 А 4 і на
прямокутник 4
А В 12.
Площу трикутника 0 А
4 ми вже знайшли у
першій дії.
Площа прямокутника 4
А В 12: S=8c·4м/c =
32м.
За 12с руху тіла
переміщення: s
= 8м + 32м =40м.
№3. Якої початкової швидкості треба надати
каменю, якщо його кидають вертикально вниз із мосту заввишки 20 м, щоб він досяг поверхні води через 1 с? На скільки б довше тривало падіння каменя з тієї самої висоти за відсутності початкової швидкості?
Домашнє завдання:
№1. За даним рівнянням координати тіла:
х(t) = 130 + 24t - t²
знайдіть швидкість його руху через 10с.
№2. За графіком до
класної задачі №2 знайдіть переміщення тіла від восьмої до п’ятнадцятої
секунди.
№3. М’яч кинули з поверхні землі вертикально
вгору з початковою швидкістю 20 м/с. Визначте: а) швидкість руху та переміщення
м’яча через 3 с після початку руху; б) час підйому та максимальну
висоту підйому м’яча.
Урок №13
Дата: 30.09.20р. - 10-Б
Тема: Розв'я зування задач з теми "Рух тіла по колу"
№1.
З якою лінійною швидкістю рухалось рівномірно тіло по колу радіусом 50 м,
і якщо за 10 хв воно здійснило 60 обертів?
№2. Хвилинна стрілка вдвічі довша за годинну. Визначте
відношення їх доцентрових прискорень
Домашнє завдання:
№1. Скільки обертів ручки криничного коловорота необхідно зробити, щоб підняти відро з водою з криниці глибиною 8 м? Ланцюг, на якому висить відро, намотується на вал радіусом 10 см.
№2. Час одного оберту Землі навколо осі дорівнює 24 год. Обчислити кутову та лінійну швидкості обертання на екваторі. Радіус Землі взяти рівним 6 400 км.
================================================
2019-2020 н.р.
Урок №9
Дата: 20.05.20р.- 10-А
22.05.20р. - 10-Б
Тема: Абетка електростатики.
План
1. Електричний
заряд.
2. Електризація.
3. Закон Кулона.
4. Електричне поле.
5. Силові лінії.
6. Напруженість електричного поля.
Домашнє завдання:
1.опрацювати §40, 41 та скласти опорний конспект за планом.
2. №22.35; 22.36;
Урок №8
Урок №7
Дата: 06.05.20 - 10-Акл.
08.05.20 - 10-Бкл.
Тема: Принцип дії теплових двигунів.
ККД теплового двигуна.
План
1. Другий закон термодинаміки.
2. Основні складові частини теплового двигуна.
3. Принцип роботи теплового двигуна (рис. 39.3, ст.230)
3. ККД теплового двигуна.
Домашнє завдання:
1.опрацювати §39 та скласти опорний конспект за планом.
2. №21.21; 21.22; 21.28; 21.29.
Пропоную переглянути:
Урок 6.
Дата: 29.04 - 10-А, 10Б
кл.
Тема: Робота в термодинаміці. Перший закон термодинаміки.
Адіабатний процес.
План
1.Обчислення роботи газу.
2. Геометричний зміст роботи при ізобарному процесі.
3. Перший закон термодинаміки.
4. Перший закон термодинаміки для різних ізопроцесів.
5. Адіабатний процес.
Домашнє завдання:
1. Вивчити § 37, 38; скласти конспект за планом.
2. Впр. 37, №3,4.
Перегляньте обов'язково:
https://www.youtube.com/watch?v=TUr9YEJKKDY
Урок 5
Дата: 10-Б кл. - 24.04.20р.
10-А кл. - 29.04.20р.
Лабораторна
робота № 7.
Тема: Вимірювання відносної вологості
повітря
Мета: навчитися експериментально визначати вологість повітря
та користуватись психрометром.
Обладнання: психрометр, склянка з водою, психрометрична таблиця.
Повторіть §32.
На початку виконання роботи слід налити воду у резервуар термометра,
обгорнутого марлею. Почекавши хвилин 20-25 (поки показання вологого термометра
перестануть змінюватися), слід записати показання сухого й вологого термометрів
до таблиці:
tсух,°C
|
tвол, °C
|
Δt, °С
|
φ, %
|
|
|
|
|
За допомогою психрометричної таблиці (табл. 2, стор. 194) визначте відносну вологість
повітря.
Творче
завдання: визначте масу водяної пари в кімнаті розмірами 6×8×3 м.
( використайте табл.1, стор. 192)
Контрольні запитання
1. Коли абсолютна вологість більша:
взимку чи влітку?
2. Чому вологий термометр
не слід роміщувати на сонці? на протязі?
Домашнє
завдання: 1).оформити лабораторну роботу на
подвійних аркушах; фото надіслати на мою електронну адресу: 10-Б кл. - 27.04.20р.,
до 15.00. 10-А кл. - 29.04.20р., до
18.00.
2). впр.32, №4,5
Урок 4
Дата: 22.04 - 10-А кл.
24.04 - 10-Б кл.
Тема: Внутрішня енергія та способи її зміни.
План
1. Внутрішня енергія в термодинаміці.
2 Особливості внутрішньої енергії ідеального газу.
3. Види теплопередачі.
Головне в темі
До конспекту:
Задача.
Домашнє завдання:
1. вивчити §36; зробити опорний конспект за планом.
2. впр. 36, №1,2,3.
Урок 3
Дата: 15.04.20 - 10А
17.04.20 - 10-Б
Лабораторна робота №8
Тема: Вимірювання поверхневого натягу рідини.
Мета: виміряти поверхневий натяг води методом
відриву крапель.
Обладнання: штангенциркуль, медичний шприц об’ємом
2 мл без голки, зубочистка, склянка з водою.
Вказівки до роботи
Теоретичні
відомості
1.Уважно перегляньте у відеододатку до підручника рекомендації щодо виконання даної роботи:
2. Ознайомтесь з методикою виконання експерименту та
розрахунків поверхневого натягу води (ст.213 за підручником)
Формули для розрахунків:
Експеримент
Результати вимірювань і обчислень одразу заносьте до
таблиці.
1. Виміряйте діаметр вихідного отвору шприца.
Увага! Якщо ви взяли шприц на 2 мл, то його d= 0,002м.
2. Наберіть у шприц 2 мл води.
3.Повільно, натискаючи на поршень, викапайте воду у
склянку, підраховуючи кількість крапель.
4. Дослід слід повторити 3-4 рази.
Всі розрахунки виконуйте після таблиці.
Зробіть висновок.
Творче завдання: зробіть аналогічний дослід з мильним
розчином, додавши до води рідке мило або засіб для миття посуду.
Визначте коефіцієнт поверхневого натягу розчину. Зробіть
висновок.
Домашнє завдання
1. Оформіть лабораторну роботу на подвійному аркуші та надішліть на мою електронну адресу до 23.04. 20р.
2. Розв'яжіть задачі: № 19.30; 19.31.
Урок 2
Дата: 08.04.20 - 10-А
10.04.20 - 10-Б
Тема: Механічні властивості твердих тіл.
План
1. Види деформацій.
2. Механічна напруга.
3. Закон Гука.
4. Діаграма
напруг (рис. 35.2)
Головне в темі:
Механічна
напруга σ це фізична величина, що характеризує деформоване тіло й
дорівнює відношенню модуля сили пружності Fпр до
площі поперечного перерізу тіла S:
Одиниця механічної напруги в СІ – паскаль (Па).
У разі незначних
пружних деформацій механічна напруга пропорційна відносному видовженню:
Коефіцієнт пропорційності Е називається
модулем пружності, або модулем Юнга.
Модуль Юнга – це фізична
величина, що характеризується опірністю матеріалу пружній деформації розтягання
або стискання. Оскільки відносне подовження – безрозмірна
величина, то одиниця модуля Юнга в СІ – паскаль (Па).
Закон Гука: сила пружності прямо пропорційна абсолютному видовженню.
Коефіцієнт жорсткості залежить
від пружних властивостей матеріалу, з якого виготовлено тіло, і його
геометричних розмірів.
Домашнє
завдання: 1. Вивчити і законспектувати
за планом §35
2. №19.6; 19.15; 19.17. (Використайте табличні дані збірника задач на стор. 170 "Границя міцності на розтяг та модуль пружності")
Завдання виконайте у
зошиті.
Пропоную переглянути:
Урок 1
Дата: 02.04.20 - 10-А
кл.
03.04.20 -10-Б кл.
Тема: Будова та властивості твердих тіл.
Анізотропія кристалів. Рідкі кристали.
План
1.Порівняння
властивостей кристалічних та аморфних тіл (температура плавлення, кристалічна
гратка, залежність фізичних властивостей від напрямку в тілі, ближній чи
дальній порядок? чи проявляють властивість текучості?)
2.Ізотропія.
3. Монокристали, види
монокристалів. Чому монокристали є анізотропними?
4. Полікристали.
5. Ізотропія та
анізотропія.
6. Поліморфізм.
7. Рідкі кристали.
Домашнє
завдання:
1. Вивчити §34 і зробити конспект за планом ( у зошиті).
2. Експериментальне
завдання: виростити кристал і надіслати фотографію мені на Viber (0635942585) ( термін виконання - 2 тижні)
Кристали можна вирощувати з морської солі,
кухонної солі, цукру, мідного купоросу..., що є вдома. Спеціально виходити з
дому та купувати якісь інградієнти не слід.
Пропоную переглянути
Способи вирощування
кристалів:
https://www.youtube.com/watch?v=u_-vI36e_v4
Шановні десятикласники, мені дуже приємно продовжити нашу співпрацю. Чекаю зустрічі з вами під час відеоконференцій.
Слідкуйте за посиланнями на сторінці блогу на онлайн- конференції.
Комментарии
Отправить комментарий