7 клас


2020-2021 н. р.

Для 7-В класу:

Двадцять третє лютого.

Лабораторна робота № 9.

Тема: визначення коєфіцієнта тертя ковзання  дерева по дереву.

Дайте відповіді на контрольні запитання:

1. У чому причина виникнення сили тертя ковзання?

2. Від яких чинників залежить сила тертя ковзання?  

3. Куди напрямлена сила тертя ковзання ? 

Виконайте пояснювальний малюнок.

3.  За якою формулою обчислюють силу тертя ковзання?

Опрацювання результатів експерименту

1. Обчисліть коефіцієнт тертя ковзання для кожного досліду за формулою:


2. Обчисліть середнє значення коефіцієнта тертя ковзання за формулою:

Результати вимірювань та обчислень занесіть у таблицю:

Номер

досліду

Сила тертя ковзання

Fтертя ковз., Н

Сила реакції опори

N, Н

Коефіцієнт тертя ковзання

μ

Середнє значення коефіцієнта тертя ковзання

μсер

1

0,5

2

2

0,7

3

3

1,1

4

4

1,3

5

Висновок: ( яку фізичну величину вимірювали?  які результати   одержали? порівняйте отримане значення μ з табличним значенням коєфіцієнта тертя ковзання  дерева по дереву ( в таблиці підручника , стор. 143)).

Домашнє завдання: оформіть лабораторну роботу на подвійних аркушах та здайте її вчителеві, коли повернетесь до школи. Роботу підпишіть на полях: прізвище, імя, клас.

Урок 43

Дата:  18.02.21 - 7-Вкл.
Тема:  Розв'язування задач.
Зразки розв'язання задач

Домашнє завдання:
1. переписати в зошит з блогу зразки   розв'язаних задач № 14.34; 15.46.
2. розв'язати №14.35; 15.45.

                                 Урок 34
Дата:  21.01.21 - 7-А,7-Б,7-Вкл.
                              
Тема: Густина речовини 
                           1.Основи теорії:

                            
2. Для розв'язування задач:




Домашнє завдання:
1. вивчити §16;
2. переписати з блогу: "Основи теорії" та "Для розв'язування задач";
3. розв'язати №11.37; 11.38.
Пропоную переглянути:


                                         Урок 32
Дата:  12 .01.21 - 7-В,
             13.01.21 - 7-А,
             15.01.21 - 7-Б.                  
Тема: Явище інерції. Інертність тіла. Маса тіла.
                                       План  
1. Що являється причиною зміни швидкості тіла?
2. За яких умов тіло перебуває у стані спокою або рівномірного прямолінійного руху?
3. Явище інерції  (3 приклади).
4. Інертність тіла.  
5. Маса тіла та одиниці її вимірювання в СІ.
6. Способи вімірювання маси тіла.                                               
Домашнє завдання
1. Вивчити §14, 15 та виконати конспект за планом.
2. Розв'язати: впр.15, №8,9.
Пропоную переглянути: 
Урок 29
Дата: 24 .12.20 - 7-А, 7-Б, 7-В.
Тема: Усне опитування з теми "Механічний рух"
План
1. Механічний рух (означення, 3 приклади).
2. Швидкість ( означення, формула, одиниці вимірювання в СІ).
3. Формули для шляху і часу.
4. Рівномірний рух по колу (означення, 3 приклади).
5. Період обертання ( означення, формула, одиниці вимірювання в СІ).
6. Обертова частота ( означення, формула, одиниці вимірювання в СІ).
7. Коливальний рух (означення,  приклади).
8. Амплітуда коливань (означення).
9. Період коливань ( означення, формула, одиниці вимірювання в СІ).
10. Частота коливань ( означення, формула, одиниці вимірювання в СІ).
11. Формули зв'язку періода і частоти.

Урок 27
Дата: 10.12.20 - 7-А, 7-Б, 7-В.
Тема: Розв'язування задач.
Зразки розв'язання задач
Задача №1. На рисунку подано траєкторію руху човна. Напрямок руху позначено стрілками.
1).Визначте координати човна в кінці спостереження. 2). Який шлях подолав човен за весь час спостереження? 3).Знайдіть значення переміщення човна за весь час спостереження.

Задача №2. Два човни на озері  рухаються назустріч один одному. Відносно берега швидкість руху першого човна  дорівнює 54 км/год, другого — 25 м/с. Визначте швидкість руху першого човна відносно другого. Отриманий результат подайте в метрах за секунду.
Задача №3. Скільки коливань здійснить маятник за 11хв.  руху,  якщо його частота 8 Гц?
Домашнє завдання
1). Переписати у зошит класну роботу №1-3 (задачі, що роз'язані вище).
2). Роз'язати задачі №4-6.
Задача №4.На рисунку подано траєкторію руху човна озером. Напрямок руху позначено стрілками.
1). Визначте координати човна в кінці спостереження. 2). Який шлях подолав човен за весь час спостереження? 3).Знайдіть значення переміщення човна за весь час спостереження.
Задача №5. 
Два автомобілі рухаються назустріч один одному. Відносно дороги швидкість руху першого автомобіля дорівнює 72 км/год, другого — 25 м/с. Визначте швидкість руху першого автомобіля відносно другого. Отриманий результат подайте в метрах за секунду.
Задача №6. Який період коливань гойдалки, якщо за 3хв. вона робить 120 коливань?

Урок 26
Дата: 01.12.20 - 7-В
            02.12.20 - 7-А
            04.12.20 - 7-Б
Тема: Розв'язування задач.
   №1. За графіком шляху визначити швидкість.
№2.За графіком руху побудувати графік швидкості.

№3. За графіками руху побудувати графіки швидкості.



№4.


Домашнє завдання: 1) перенести до робочого зошита задачі №1- 4, наведені вище. 2).повт. §10; 3). впр.10, №4.

Урок 25
Лабораторна робота №5
Тема: дослідження коливань нитяного маятника.
Мета: навчитися визначати амплітуду, період і частоту коливань
маятника; переконатися на досліді, що частота й період коливань маятника не залежать від амплітуди його коливань і маси тягарця, проте залежать від довжини нитки.
Вказівки до роботи
1.Прочитайте уважно за підручником вказівки до роботи та хід лаборатроної роботи: ст. 90 - 91.
2. Перегляньте відео виконання роботи за посиланням:
Для кожного досліду виміряйте час 20 коливань  t, с.
Під кожною таблицею зробіть рорахунки

1. Дослідіть залежність періоду та частоти коливань маятника від     його амплітуди                                                                                                                     Таблиця 1

Номер
досліду

довжина
нитки
l, м

Амплітуда
коливань
A, м

число
коливань
N

час
коливань
t, с

Період
коливань
T, с

частота
коливань
ν , Гц

1

1

0,3

20

2

1

0,6

20

Розрахунки ( для  
T, с  та  ν , Гц) 


2. Дослідіть залежність періоду коливань маятника від його маси.
                                                                                                                  Таблиця 2

Номер
досліду

довжина
нитки
l, м

маса
кульки
m, кг

число
коливань
N

час
коливань
t, с

Період
коливань
T, с

частота
коливань
ν , Гц

1

1

0,1

20

3

1

0,05

20

Розрахунки ( для  T, с  та  ν , Гц):


3. Дослідіть залежність періоду коливань маятника від довжини 

нитки. 

Таблиця 3

Номер
досліду

довжина
нитки
l, м

число
коливань
N

час
коливань
t, с

Період
коливань
T, с

частота
коливань
ν , Гц

1

1

20

4

0,25

20

Розрахунки ( для  T, с  та  ν , Гц) 

Висновок:

які величини ви навчилися вимірювати; 
які чинники вплинули на точність  одержаних результатів; як
період і частота коливань маятника залежать  від амплітуди
коливань, маси кульки, довжини нитки
Домашнє завдання:  оформити лабораторну роботу на подвійних аркушах та здати  09.12.20р.


Урок 15

Дата:  22.10.2020р. - 7-В кл.
             22.10.2020р. - 7-А кл.
             23.10.2020р. - 7-Бкл.
Запрошення на відеоконференцію:
7-Б клас
Тема: Урок фізики в  7-Б класі
Время: 23 окт 2020 08:15 AM Киев
Идентификатор конференции: 871 1821 8157
Код доступа: 1234
7-В клас
Тема: Урок фізики в 7-В класі
Время: 22 окт 2020 11:55 AM Киев
Идентификатор конференции: 882 2355 2505
Код доступа: 1234
7-А клас
Тема: Урок фізики в 7-А класі
Время: 22 окт 2020 12:50 PM Киев
Идентификатор конференции: 818 2242 8587
Код доступа: 1234
Тема: Розв'язування задач на тему: "Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість рівномірного прямолінійного руху".

Задача №1

Задача №2
Домашнє завдання: за збірником задач:№6.23; 6.26 ( виконати в зошиті).

Урок 14
Дата:  20.10.2020р. - 7-В кл.
             21.10.2020р. - 7-А кл.
             22.10.2020р. - 7-Бкл.
Запрошення на відеоконференцію:
7-Б клас
Тема: Урок фізики в 7-Б класі
Время: 22 окт 2020 01:40 PM Киев
Идентификатор конференции: 875 5641 2212
Код доступа: 1234
7-А клас
Тема: Урок фізики в 7-А класі
Время: 21 окт 2020 08:15 AM Киев
Идентификатор конференции: 819 9181 8026
Код доступа: 1234
7-В клас
Тема: Урок фізики в 7-В класі
Время: 20 окт 2020 08:15 AM Киев
Идентификатор конференции: 464 896 8480
Код доступа: 1234
Тема: Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість рівномірного прямолінійного руху.
                                          План
1. Рівномірний прямолінійний рух.
2. Швидкість (означення, формула, одиниці вимірювання в системі СІ).
3. Трикутник швидкості (рис. 8.5, ст. 62).
4. Перехід до системи СІ (переписати зі слайдів):

Домашнє завдання: 
1. законспектувати  §8 ( за планом).
2. впр.8, № 4,5( ст.63) . (Завдання виконати письмово в зошиті)
Пропоную переглянути:

  До уваги учнів 7-В класу

Урок 9

Дата: 29.09.20

Тема : Розвязування задач

Головне в темі:

1см = 0,01м

1дм = 0,1м

1мм = 0,001м

1см² = 0,0001м²

1дм² = 0,01 м²

1мл = 1см³ = 0,000001м³   - «мілілітр»

1л  = 1дм³ = 0,001м³    - «літр»

-------------------------------------------------

№1. Поставити знак «<», «>» або «=»

 1).   25,4дм … 215см

Розв’язання:

25,4дм = 25,4·0,1м = 2,54м

215см  = 215·0,01м = 2,15м

2,54м > 2,15м

Відповідь: 25,4дм > 215см

----------------------------------------------

2).  2500 см²… 0,25м²

2500 см² = 2500·0,0001 = 0,25 м²

Відповідь: 2500 см² =  0,25м²

------------------------------------------------

3).  200л … 5м³

200л = 200дм³ = 200·0,001 м³ = 0,2 м³

0,2 м³  < 5м³

Відповідь: 200л < 5м³

-------------------------------------------------

Домашнє завдання:

Поставити знак «<», «>» або «=»:

1). 12 см … 1,2 дм

2). 1111 см² …. 11дм²

3). 0,74 м³ …..  51л


Урок 8

Дата: 24.09.2020р
Тема: Лабораторна  робота №2

"Визначення розмірів малих тіл методом рядів"

Мета: оволодіти методами вимірювання  розмірів малих тіл.

Обладнаннялінійка, набір тіл малих розмірів (горох, квасоля, гречка ), олівець, котушка з нитками.

Завдання:

1. Визначити методом  рядів середній діаметр зернини гороху , гречки, квасолі           ( чи інших сипких матеріалів, які є у вас вдома).

2. Визначити методом  рядів середній діаметр нитки.

 Теоретичні відомості

Прочитайте за підручником: ст. 38-39.

Метод рядів застосовують для визначення розмірів малих тіл (менших за ціну поділки вимірювальних приладів).

Щоб визначити розмір малого тіла (діаметр однієї частинки – d0) потрібно:

  • розмістити тіла в ряд, виміряти довжину ряду (L);
  • порахувати кількість  тіл (частинок) у ньому (N);
  • обчислити розмір тіла (частинки) за формулою: поділити довжину ряду   L на кількість частинок у ньому N .

Завдання 1

1.     Викласти в ряд кілька зернин гороху, квасолі, гречки та порахувати їх кількість

N =__________.

2.Виміряти загальну довжину ряду зернин гороху:  L = __________мм.

3.Обчислити середній діаметр зернини  трьох 

сипких матеріалів 

 Завдання 2

1.Намотати щільно на олівець кілька витків

 дроту та порахувати їх кількість: N =__________.

2.Виміряти загальну довжину смуги дроту: L = __________.

3.Обчислити середній діаметр дротини

         Висновок:  (відобразіть результати досліджень, які пропонуються у завданнях; оцініть  вплив кількості частинок у ряду на похибку результату вимірювання;  вкажіть експериментаторські уміння, яких ви набули під час виконання роботи).

 Пропоную переглянути методику виконання роботи:

https://www.youtube.com/watch?v=coDWsUiE-EQ

https://www.youtube.com/watch?v=FUyUiwj2PoE

 Домашнє завданяя: виконати лабораторну роботу на повійних аркушах .



Урок 7
  Дата:  22.09.2020р.
Тема:  Обчислення об’єму твердих тіл правильної геометричної форми.
Головне в темі:
Об’єм це фізична величина, яка характеризує властивість тіл займати ту чи іншу частину простору. 
Одиницею об’єму в Міжнародній системі одиниць (СІ) є кубічний метр (м ³). 
                                         Важливо!

 1 дм ³ =  0,1м·0,1м·0,1м = 0,001м ³ 

 1 см ³ =  0,01м·0,01м·0,01м = 0,000001м ³  

Якщо тіло має правильну геометричну форму, то його об’єм можна визначити математичними формулами. Наприклад, об’єм тіла, яке має форму прямокутного паралелепіпеда, обчислюється за формулою:
                                          V  l·d·h

де l — довжина тіла; 
    d — ширина тіла;
    h — висота тіла. 

Приклади №1. Перевести в систему СІ (тобто в м ³)
1). 150 дм ³ = 150·0,001м ³= 0,15м ³;
2).  81000 см ³ = 81000·0,000001м ³ = 0,081м ³;
Задача №2. Визначте об'єм акваріума розмірами: довжина 50см, ширина 40см, а висота 3дм. Відповідь  виразіть  в системі СІ.

Дано:                 СІ:                  Розв'язання:               
 l = 50 cм          0,5м                  V  l·d·h                
d = 40 см          0.4м
h = 3 дм            0,3м                  V = 0,5·0,4·0,3 = 0,06м ³

V - ?
Домашнє завдання:
1. Вивчіть за підручником : ст. 35, 36.
2. Переведіть в систему СІ:
255см ³;191000см ³; 744дм ³; 310дм ³.
3. Виміряйте довжину, ширину, висоту підручника фізики та знайдіть його об'єм.  Відповідь  виразіть  в системі СІ.

Урок 6
Дата:  17.09.2020р.
Тема: Межі вимірюваня та ціна поділки  приладів.
                                       Головне в темі:
Алгоритм визначення ціни поділки приладу:
 1) оберіть два сусідні значення значення  фізичної величини,     які наведені на шкалі;
 2) визначте кількість поділок між рисками, біля яких вказані ці значення;
3) отриману різницю поділіть на кількість поділок. 
Межі вимірювання приладу — це найбільше та найменше значення фізичної величини, які можна виміряти цим приладом.  
   Домашнє завдання:
 1. Вивчити за підручником : ст. 27.
 2. Впр 4, № 3.
3.  Експериментальне завдання №1, ст. 29.
   Пропоную переглянути:


=================================

2019-2020 н.р.

Урок №7
Дата:  13.05.20р. - 7-Вкл.
              15.05.20р. - 7-А, 7-Б, 7-Гкл.
Тема:  Закон збереження і перетворення механічної енергії.
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
План
1. Перетворення потенціальної і кінетичної енергії
 (рис. 33.3, ст. 215).
2. Закон збереження і перетворення механічної енергії.

Зверніть увагу
1.    вага:          P = mg
      потенціальна енергія:  Ep = mgh, тому  Ep Ph.

2. «мілі»:  77 мН = 77 · 0,001  =  0,077 Н
   «мега»: 9000 Вт = 9000 : 1000000 = 0,009 МВт
  «кіло»:   12 Дж = 12 : 1000 = 0,012 кДж
  «кіло»:    6,7 кВт = 6,7 · 1000 = 6700 Вт
3. 
4. 
5.
Домашнє завдання:
1. вивч §33 та скласти опорний конспект за планом
2. повторити § 30- 32.
3. ст.242-243, №1,2,3,6,7,8,10.
Пропоную переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=GNvPFoH-uGU
Урок №6
Дата: 06.09.20 - 7-Вкл.
            08.09.20 - 7-А, 7-Б, 7-Гкл.
Тема: Механічна енергія та її  види.
                                                  План
1. Зв'язок енергії і механічної роботи.
2. Потенціальна енергія тіла, піднятого на висоту.
3. Потенціальна енергія пружно деформованого тіла.
4. Кінетична енергія.
5. Повна механічна енергія.

Зверніть увагу

Домашнє завдання: 1.опрацювати § 32 та скласти опорний конспект за планом;
2. №23.21; 23.23; 23.27.
Пропоную переглянути:


Урок 5.
Дата: 29.04.20р.    - 7-А, 7-Б, 7-В, 7-Гкл.
Тема: Механічна робота. Потужність.
План.
1. Механічна робота та одиниці її вимірювання.
2. Яких значень може набувати робота? (табл. на ст.201)
3. Робота сили тяжіння. (слайд 1).
4. Потужність та одиниці її вимірювання.
5. Зв'язок потужності і швидкості (слайд 2).
Зверніть увагу:
Слайд 1

Слайд 2

Домашнє завдання:
1.вивчити §30, 31 і зробити конспект за планом.

2. впр. 30, №5,6; впр. 31, №5.
                                          
Урок 4
 Дата: 22.04 - 7-В кл.
              24.04. - 7-А, 7-Б, 7-Г.
Тема: Розв'язування задач.
№1. На якій глибині в гасі тиск на тіло буде дорівнювати 4 кПа?

 №2. Який тиск  на сніг чинить лижник масою 70 кг, якщо довжина лиж 1,75 м, а ширина 8 см?

№3. Який тиск спричинить на грунт будівля масою 60т, яка стоїть на восьми сваях. Площа кожної сваї 10 см²

№4. Яка сила Архімеда діє на  алюмінієвий брусок масою 540 г, занурений у воду.
Домашнє завдання:
1. повт. §22-28;
2. №20.2; 20.23; 20.19.
Пропоную переглянути:
Чотири розв'язані задачі:  https://www.youtube.com/watch?v=6p6oNiy20mc

Урок 3
Дата: 15.04 - 7-В кл.
            17.04 - 7-А; 7-Б; 7-Г кл.
Лабораторна робота №10
Тема: З'я­сування умов плавання тіла.
Мета: Дослідним шляхом визначити, за яких умов тіло плаває на поверхні рідини; плаває всередині рідини; за яких умов тіло тоне в рідині.
Обладнання: невелика скляна чи пластикова пляшечка (ємністю 150-200 мл); нитка (або дротинка) завдовжки 20-25 см; посудина із сухим піском ( або гечкою, цукром чи іншою сипкою речовиною); посудина до половини наповнена  водою; паперові серветки.
                        
                              Теоретичні відомості
Хід роботи.
1. Наповніть пляшечку піском ( або іншим сипким матеріалом). Закрийте пробкою.
2. Опустіть на нитці в посудину з водою. У результаті ваших дій вона має опинитися на дні.
3. Витягніть пляшечку з води. Протріть її серветкою.
1. Відсипаючи пісок із пляшечки, доможіться того, щоб вона вільно плавала всередині рідини.
2. Повторіть дії, описані в пунктах 2,3 досліду 1.
1. Відсипте з пляшечки ще певну кількість піску. Переконайтеся, що після повного занурення у воду вона спливає на поверхню рідини.
2. Повторіть дії, описані в пунктах  2,3 досліду 1.
    Опрацювання результатів експерименту
Для кожного досліду виконайте схематичне креслення
( в останній колонці таблиці), на якому зазначте сили, що діють на пробірку та порівняйте їх.
Заповніть таблицю:

Явище,
що спостерігали
Порівнти сили
"< " ; " =" чи ">"

Порівняти густини пляшечки з сипким матеріалом та рідини.
"< " ; " =" чи ">"

Малюнок
з зображенням сил
1.
тіло тоне
Fтяж ... Fарх
ρп ...  ρр



2.
тіло плаває всередині рідини
Fтяж ... Fарх
ρп ...  ρр

3.
тіло плаває  на поверхні рідини.
Fтяж ... Fарх
ρп ...  ρр

                 Аналіз експерименту та його результатів
Проаналізувавши результати, зробіть висновок, у якому зазначте, за яких умов тіло плаває на поверхні рідини, усередині рідини, за яких умов тіло тоне.
Творче завдання
Знайдіть за допомогою інтернетресурсів інформацію про  ареометр — прилад для вимірювання густини рідин.  Схематично зобразіть його будову. Поясніть принцип його роботи.
Домашнє завдання: 1.оформити  лабораторну роботу (на подвійних аркушах)
2. Впр. 27, №3( в зошиті)
3. Виконайте 1 дослід та зніміть відеоролик, що показує дію сили Архімеда ( за вашим вибором, скориставшись інтернетінформацією).

У підручнику (ст. 180, "Експериментальне завдання") - один із можливих варіантів. 




Урок 2
Дата: 08.04.2020р. - 7-Вкл.
            10.04.2020р. - 7-А, 7-Б, 7-Гкл.
Тема уроку: Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда.
План
1. Що є причиною утворення виштовхувальної сили?
2. Закон Архімеда.
3. Обчислення сили Архімеда.
4. Умови плавання тіл.
Головне в темі :
 *Закон Архімеда : на тіло , занурене в рідину або газ, діє виштовхувальна сила, що напрямлена вертикально вгору і дорівнює вазі рідини або газу в об’ємі зануреної частини тіла: 
                                            .
Fарх= Р = mg
 оскільки     m = ρV,    то   

Fарх = ρgV

*Якщо тіло занурене частково, то в цю формулу підставляють об'єм зануреної частини тіла.
 *Сила Архімеда залежить від густини  рідини, в яку занурене тіло і від об'єму цього тіла.
*Сила Архімеда не залежить  від густини тіла.
*На тіло, яке щільно прилягає до дна, сила Архімеда не діє. 




Домашнє завдання:
1.  Вивчіть §27, 28.
2.   Складіть опорний конспект  за планом  та перепишіть в зошит  табл. ст 181.
3. Розв'яжіть задачі: впр. 27, №4; впр. 28, №3.

Пропоную переглянути:


Урок 1


Дата: 01.04.20 - 7-В
            03.04.20 - 7-А, 7-Б, 7-Г
           
Тема уроку: Атмосферний тиск.

                                    План
1. Атмосфера Землі.
2. Атмосферний тиск.
3. Дослід Торрічеллі (рис. 25.4, ст. 165)
4. Будова і принцип дії барометра-анероїда (рис.25.5, ст.167)
5. Як залежить атмосферний тиск від погоди та висоти?

Зверніть увагу!
1. Нормальний атмосферний тиск - тиск стовбчика ртуті  висотою 760 мм.рт.ст.:
p = 101292,8 Па≈100000 Па.
1 мм. рт. ст. = 133, 3 Па.
2. Одна фізична атмосфера дорівнює нормальному атмосферному тиску:
1 атм ≈100 кПа .
3. Одиниці вимірювання тиску в системі СІ:
       кілопаскаль :    1кПа - 1000 Па
       мегапаскаль :   1МПа = 1000000 Па
       гектопаскаль:   1гПа = 100 Па

Домашнє завдання
1. Вивчіть §25. Напишіть конспект за планом (в зошиті)
2. Ознайомтесь на головній сторінці мого блогу з рекомендаціями щодо проведення  та правил техніки безпеки при виконанні  домашнього фізичного експерименту.
3.Виконайте фізичні досліди:
    1. "Пастка для руки". Експериментальне завдання №2 , ст. 168.
    2. "Вкласти яйце в пляшку"
3.  "Склянка, тарілка і монета" ( або "Як дістати монету не змочивши руки")
 4.  "Дві склянки або магдебургські півкулі"

Я вам запропонувала 4 досліди на вибір. Можна виконати один. Можна й більше.
Це завдання зафіксуйте на відеокамеру  мобільного телефону  та розмістіть відеоролик в YouTube, а в "Коментарях" до цього допису  - посилання та прізвище автора. Можна посилання выдправити на мою електронну адресу. Тоді всі бажаючі  матимуть змогу їх переглянути. Або  зробіть покрокові фотографії експерименту.
Якщо відеоролик буде супроводжуватися вашим звуковим поясненням (що ви робите? які матеріали використали?  висновок: чому так відбувається?), то така робота буде мати оцінку 12 балів. А якщо це буде лише музикальний фон, то - 10 балів.
Діти, якщо не буде необхідних  матеріалів для виконання даних експериментів, не переймайтесь, просто намалюйте схему досліду. Важливо пояснити експеримент!
Можна замінити запропоновані досліди на інші, які ви знайдете в YouTube з теми "Атмосферний тиск" або навіть з інших тем, які ми вивчили.
І саме головне: всі домашні досліди виконуйте у присутності дорослих!

Шановні семикласники, продовжуємо вивчати фізику.
Я задоволена  результатами тестів в формах Google за темою: "Тиск твердих тіл, рідин і газів".

Слідкуйте за посиланнями на сторінці блогу на онлайн- конференції.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Посилання на відеоконференцію ZOOM

До уваги учнів 8 -11 класів. Приєднуйтесь до Googl Classroom